Wij helpen je graag

Heeft u een vraag over Parc Maasresidence Thorn? We hebben de meest gestelde vragen en antwoorden overzichtelijk gemaakt. Staat uw vraag er niet tussen? Bel ons gerust op +31 (0) 475 26 06 06 of stuur een e-mail reception@parcmaasresidencethorn.nl.  

KINDEREN OP PARC MAASRESIDENCE THORN

Ja, wij hebben Kids Special woningen die super kindvriendelijk zijn ingericht, met bijvoorbeeld in de woonkamer een heerlijke kinderhoek en een eigen kinderslaapkamer met 2 unieke bedden. Daarnaast zijn er 2 traphekjes, een kinderbedje en kinderstoel.  

Ook hebben deze woningen tuinen direct gelegen aan een afgesloten kinderspeeltuin, waar je kind vele speeluren kan doorbrengen, terwijl je zelf zit te genieten van een kopje thee in de tuin. 

Geen Kids Special geboekt? Geen zorgen. Alle vakantiewoningen zijn uitgerust met een traphekje boven aan de trap en daarnaast kunt van tevoren een extra kinderbedje of kinderstoel reserveren. Dit is op basis van beschikbaarheid en het kinderbedje is exclusief linnen. 

Onze kinderbedjes zijn voorzien van een dun matras. Op aanvraag kunnen wij een dikker matras klaar leggen. Gelieve deze inleveren bij de receptie tijdens het uitchecken. 

Voor de groepsaccommodaties (woningen voor 8 - 12 - 16 – 20 personen) is de minimumleeftijd 25 jaar voor minimaal de helft van het gezelschap. De rest van de groep moet minimaal 21 jaar oud zijn. Voor andere reserveringen is de minimumleeftijd 18 jaar. Families en gezinnen met kinderen zijn wel toegestaan. Het kan zijn dat op basis van de groepssamenstelling een extra borg in rekening gebracht wordt.



Happy Benny is op vakantie bij Parc Maasresidence Thorn en komt dit graag met jou vieren. In de Nederlandse en Belgische schoolvakanties en Nederlandse nationale feestdagen is er standaard kinderanimatie. Nieuwsgierig naar het programma? Deze wordt per week bekend gemaakt.  Bekijk onze uitgebreide digitale informatiegids “Notre Guide” voor een actueel overzicht van het recreatieprogramma. U zult een link naar deze gids voor aankomst ontvangen.

Op het park zijn er diverse voorzieningen voor de kinderen. Zo zijn er speeltuinen, bowlingbanen, Happy Benny Kids Club en animatieprogramma’s tijdens Nederlandse en Belgische schoolvakanties en Nederlandse nationale feestdagen. Er is een binnenzwembad MRT Pool (opent in december 2022) met peuterbad, whirlpool en glijbaan, en een dag strand. Daarnaast kunt u ook samen met uw kinderen gaan waterfietsen of een sloep huren. Of ga er een dagje op uit met de fiets. Fietszitjes zijn beschikbaar. 

In de Nederlandse en Belgische schoolvakanties en Nederlandse nationale feestdagen is er standaard kinderanimatie. Nieuwsgierig naar het programma? Deze wordt per week bekend gemaakt.  Bekijk onze uitgebreide digitale informatiegids “Notre Guide” voor een actueel overzicht van het recreatieprogramma. U zult een link naar deze gids voor aankomst ontvangen.  

Nee, helaas bieden wij deze service niet aan. 


In de Kids Special woningen zijn er: 

  • 2 traphekjes, 1 boven- en 1 onderaan te trap 
  • 1 speciale kinderslaapkamer met 2 eenpersoonsbedden in een unieke stijl
  • Een kinderspeelhoek in de woonkamer 
  • 1 kinderstoel en 1 babybedje 
  • Omheinde tuin
  • Tuin is verbonden aan een omheinde kinderspeeltuin 
Bijboeken 
Heb je geen Kids Special geboekt of reizen er meer kleine kinderen mee? In iedere woning passen maximaal 2 babybedjes. Een extra kinderstoel of box kan altijd gereserveerd worden. Vanwege een beperkte beschikbaarheid, raden wij u aan om dit gelijk bij het maken van de reservering door te geven en/of na reserveren gelijk contact op te nemen met de Customer Service. 

 

OP VAKANTIE MET UW HUISDIER

Ja, in de meeste gevallen wel. Niet in alle accommodatie types zijn huisdieren toegestaan. Voor de accommodaties waarin huisdieren zijn toegestaan, is dit aangegeven bij de informatie over de accommodatie. Indien dit niet is aangegeven dan is het helaas niet mogelijk om dit alsnog bij te boeken. 

Per type zijn er een beperkt aantal accommodaties waar huisdieren in zijn toegestaan. Het is daarom erg belangrijk dit gelijk bij het maken van een reservering dit aan te geven. 

Wil je na het boeken nog een huisdier toevoegen aan het reisgezelschap? Laat het dan even weten aan de Customer Service. Zij kijken samen met jou naar de mogelijkheden. 

In de vakantiewoningen mag je maximaal 2 honden meenemen per reservering. Voor de appartementen, studio’s en hotelkamers geldt een maximum van 1 hond per reservering. 

Het is niet toegestaan om meer honden meenemen. 
Andere huisdieren gekooid en niet gekooid zijn niet toegestaan. 

Voor honden betaal je een toeslag per dier per nacht. Andere huisdieren gekooid en niet gekooid zijn niet toegestaan. 
Er geldt een verplichte toeslag op de eindschoonmaakkosten welke automatisch in uw reservering zal worden toegevoegd. 


De prijs van de toeslag op de eindschoonmaak verschilt per accommodatietype. Je vindt deze prijzen tijdens het boeken in je prijsoverzicht. In de vakantiewoningen mag je maximaal 2 honden meenemen per reservering. Voor de appartementen, studio’s en hotelkamers geldt een maximum van 1 hond per reservering. 

IN UW ACCOMMODATIE

Hieronder vind je wat standaard hoort bij het netjes achterlaten van je vakantiewoning. Dit is niet hetzelfde als een eindschoonmaak. Daarbij wordt het totale verblijf schoongemaakt.

Doe voor vertrek uit je vakantiewoning altijd het volgende:

  • Zet de meubels terug op de oorspronkelijke plek
  • Ruim de vaatwasser uit en zet de inhoud schoon in de kast
  • Leeg de prullenbakken en breng vuilnis naar de millieustraat. Er zijn aparte bakken voor papier, glas en restafval. 
  • Leeg en veeg de barbecue als deze aanwezig is

Om al onze gasten dezelfde service te bieden wordt er bij iedere reservering standaard eindschoonmaakkosten toegevoegd. De kosten van de eindschoonmaak verschillen per type vakantieverblijf. De eindschoonmaak inclusief en de zijn kosten van de eindschoonmaak alvast bij de prijs opgeteld.

Huisdieren

Als je een huisdier meeneemt, wordt er een toeslag toegevoegd op de eindschoonmaakkosten. Wij boeken deze dan automatisch voor je bij. Dit zie je ook terug op je bevestiging

Bedlinnen en opgemaakte bedden zijn standaard inbegrepen in uw reservering. Voor een babybed is bedlinnen niet inbegrepen en kan dit ook niet apart worden bijgeboekt. U dient dit zelf mee te nemen.

Per persoon is 1 set handdoeken (1 kleine en 1 grote handdoek) inbegrepen in uw reservering. En in de keuken ligt 1 keukendoeken set klaar.

Bijboeken

Extra handdoeken nodig? Tot een dag voor aankomst zijn handdoeken sets en keukendoeken sets bij te boeken via Mijn Reservering. Bent u reeds ter plaatse, dan kunt u dit via de receptie regelen. 

Alle accommodaties hebben eenpersoons boxspring bedden van 90 x 200 cm. Per slaapkamer kan de indeling verschillen waardoor er of een 2 eenpersoonsbedden opstelling is of een tweepersoons opstelling. Hoe deze verdeling is in een accommodatie, wordt aangeduid met het aantal eenpersoons- en tweepersoonsbedden in de accommodatie tekst.

In alle accommodaties zijn eenpersoonsdekbedden en kussens aanwezig.

Je kunt bijgeboekte extra’s tot 1 dag voor aankomst wijzigen en annuleren via de Customer Service, bereikbaar via info@parcmaasresidencethorn.nl. Als je de volledige vakantie al hebt betaald, storten we het eventueleprijsverschil terug, binnen 14 werkdagen. Het annuleren van verzekeringen en verplichte extra’s zoals verplicht bedlinnen of een verplichte schoonmaak, is niet mogelijk.  

In alle vakantiewoningen, appartementen en studio’s is er een wasdroogcombinatie aanwezig. Alleen in de hotelkamers is er geen was of droog mogelijkheid. Op het park is er geen aparte wasserrette. 
Daarnaast is er in iedere vakantiewoning, appartement en studio ook een droogrek aanwezig. 

AANKOMEN EN VERBLIJVEN

Ja, indien u uw verblijf wenst te verlengen, dan dient u contact op te nemen met de receptie. Zij kunnen met u bepreken wat de mogelijkheden hiervoor zijn.  



Je kunt altijd later aankomen dan de aankomstdatum die je hebt geboekt. Eerder vertrekken kan natuurlijk ook. De prijs blijft in beide gevallen hetzelfde. 

Eerder aankomen dan geboekt? Neem contact op met onze Customer Service over de mogelijkheden. 

Ja, u mag op de dag van aankomst en op de dag van vertrek de hele dag gebruikmaken van de faciliteiten op het park. Het maakt hierbij niet uit of u bent ingecheckt, u bent de hele dag welkom. 

Van de MRT Pool kunt u gebruikmaken op dag van aankomst vanaf 12.00 uur en op dag van vertrek ook tot 12.00 uur. Het zwembad is vanaf december 2022 geopend. 

Ja, als de hoofdboeker later aankomt dan de rest van het gezelschap, mag ook iemand anders inchecken. Geef dit vooraf wel even aan bij de receptie. Contactgegevens van een park vind je in de reisinformatie. 

De accommodatie is vanaf 15.00 uur beschikbaar. 


Faciliteiten 

Natuurlijk mag u op dag van aankomst en op de dag van vertrek de hele dag gebruikmaken van de faciliteiten op het park. Het maakt hierbij niet uit of u bent ingecheckt, u bent de hele dag welkom. 

Van het MRT Pool kunt u gebruikmaken op dag van aankomst vanaf 12.00 uur en op dag van vertrek tot 12.00 uur. Het zwembad is vanaf december 2022 geopend.


Vertrekken is tot 10.00 uur. 


Op de pagina van je accommodatie staat wat er in je verblijf aanwezig is, bijvoorbeeld een koffiezetapparaat of een oven. Er is standaard een complete inrichting aanwezig voor het aantal personen waarvoor het verblijf geschikt is. 

Onze tv’s hebben een standaard zenderpakket. 

Bekijk onze uitgebreide digitale informatiegids “Notre Guide” voor alle belangrijke telefoonnummers. U zult een link naar deze gids voor aankomst ontvangen.

Bekijk onze uitgebreide digitale informatiegids “Notre Guide” voor alle handleidingen. U zult een link naar deze gids voor aankomst ontvangen.

Ja, in iedere accommodatie en in het centrumgebouw kan je gratis gebruik maken van onze wifi. 


Ja, bij iedere accommodatie zijn 1 of meerdere parkeerplekken:

Hotelkamer: 1
2p. Appartement: 1
4p. Appartement: 2
4p. Maisonette: 1
6p. Appartement: 2
4p. Woning: 2
6p. Woning: 2
8p. Woning: 2
12p. Woning: 3
16p. Woning: 4
20p. Woning: 

Krijgt u bezoek of komen er meer auto’s dan parkeerplekken? Dan kan er gratis worden geparkeerd op de algemene parkeerplaats van het park. 


Om de veiligheid en het comfort van gasten te verzekeren mag in ieder vakantieverblijf een maximumaantal personen overnachten. Dit aantal vind je op de pagina van je vakantieverblijf, bovenaan bij de foto. 

Blijven er meer mensen slapen? Geef dit even door aan de receptie en betaal direct voor hun verblijf. Voor gasten hoef je alleen de standaard lokale heffingen te betalen.  
Er mogen niet meer personen overnachten dan het aantal waarvoor jouw vakantieverblijf geschikt is.

Ja, dit is geen probleem! Bezoek dient vooraf wel aangemeld te worden bij de receptie. 

Blijven slapen mag ook. Op voorwaarde dat er niet meer personen overnachten dan het aantal waarvoor jouw vakantieverblijf geschikt is. Voor gasten hoef je naast de lokale heffingen, niets extra’s te betalen. 

Op het terras van de Premium Buitenleven staat een prachtig barbecuemeubel. Hier kunt u tijdens uw verblijf gratis gebruik van maken (kolen en vlees moet je wel zelf meenemen). Het barbecuerooster (met instructies) kunt u ophalen bij de receptie. Hiervoor dient u een borg te betalen.

Bij alle andere vakantiewoning mag ook gebarbecued worden, deze kan zelf meegebracht worden mits het een elektrische of gasbarbecue is. Indien u een barbecue op houtskool gebruikt dient u voor de veiligheid een emmer water klaar te zetten. Barbecueën mag niet op het balkon van een hotelkamer of appartement. 

FACILITEITEN OP PARC MAASRESIDENCE THORN

In het centrumgebouw is veel te vinden en te doen. 

De kinderen kunnen zich heerlijk vermaken in de Happy Benny Kids Club. Boodschapje vergeten? Er zijn heerlijke lokale en streekproducten te vinden in de Recra Mini Market. Ga voor de snelle trek naar Humphrey's Café & Take Away of schuif lekker aan op het terras of bij restaurant Humphrey’s Thorn. Lekker actief bezig zijn? Gooi al die kegels om op een van de vier bowlingbanen. Liever actief in de frisse buitenlucht? Bij de receptie kunt u fietsen, waterfietsen en sloepen huren, maar ook een fiets- of wandelkaart kopen. 

Humphrey's Café & Take Away is voorlopig nog gesloten. 


Toch nog wat vergeten in te pakken of geen zin/tijd om even naar de supermarkt te rijden? In onze Recra Mini Market vindt u heerlijke streek en regionale producten, maar ook koffie, vers brood en ingrediënten voor een heerlijke maaltijd. 

De winkel is dagelijks geopend. De openingstijden staan aangeven bij de Recra Mini Market zelf.


Natuurlijk, je bent van harte welkom. Sommige faciliteiten zoals de Happy Benny KidsClub en het MRT Pool zijn alleen toegankelijk voor gasten die op het park overnachten. 

Maar je kan wel gebruik maken van alle verhuurmogelijkheden voor fietsen, sloepen, waterfietsen, e.d. Bezoek en/of neem contact op met onze receptie voor meer informatie. 

Wilt u lekker een hapje komen eten, schuif dan lekker aan in ons restaurant Humphrey’s Thorn of bestel een lekker hapje bij Humphrey's Café & Take away. 

Geniet van het uitzicht op 1 van de terrassen voor een heerlijk verfrissend drankje. 

Via de receptie kan je een fiets huren.

Het huren van een fiets is mogelijk tussen 10.00 en 18.00 uur. 

Fietsen kunnen per dagdeel van minimaal 4 uur gehuurd worden. 

U kunt de fietsen boeken door contact op te nemen met de receptie, via de telefoon, via Notre Guide of rechtstreeks bij het kantoor:

Fiets met 7 versnellingen: € 12,00 per dag, € 25,00 per weekend of € 50,00 per week 

E-bike: € 28,00 per dag, € 52,50 per weekend of € 115,00 per week 

ATB: € 17,50 per dag, € 37,50 per weekend of € 70,00 per week 

Kinderzitje: € 2,50 per dag of € 12,50 per week 

Kinderfietsen: € 9,00 per dag of € 37,50 per week 


Reserveren 

Om zeker te zijn dat er een fiets beschikbaar is wanneer het jou uitkomt, kun je het beste op tijd reserveren. Dit kan op het park bij de Receptie. 

Reserveren voor het restaurant kan bij het restaurant zelf.


Ja, u kunt op Parc Maasresidence Thorn betalen met Visa en Mastercard. 

Contant betalen is helaas niet mogelijk. 


U kunt een sloep, waterfiets of havenbox huren door contact op te nemen met de receptie via het telefoonnummer +31 (0) 475 26 06 06.

Op de sloep zit een buitenboordmotor. Er is geen vaarbewijs nodig voor de verhuur. Er kunnen maximaal 6 personen op de sloep en de minimale leeftijd is 21 jaar. De leeftijdgrens geldt niet voor families met kinderen. De verhuur kost € 125.00 voor een ochtenddeel van 4 uur, € 165.00 voor een middagdeel van 4 uur, of € 275.00 voor de gehele dag.   

Er mogen maximaal 4 personen op de waterfietsen. De huurprijs is € 19.95 voor 1.5 uur.  

De huur van een havenbox is € 15.00 per dag of € 90.00 per week. 

U kunt bij de receptie een bowlingbaan reserveren. U kunt echter ook telefonisch of via Notre Guide reserveren.

Maximaal 6 personen per baan.

De bowling is geopend van 10:00 tot 18:00.

Het tarief voor elke baan is € 27,50 per uur.

Reserveringen
Om er zeker van te zijn dat een van de diensten voor u beschikbaar is, is het het beste om van tevoren een reservering te maken. 
BETALEN

Via onze website betaal je veilig en makkelijk met Visa, Mastercard, Bancontact en iDEAL. Kies direct na het boeken hoe je wilt betalen. Er zijn 2 mogelijkheden. Het volledige bedrag in een keer. Een aanbetaling van 30% binnen 4 dagen en de rest uiterlijk 6 weken voor aankomst. 

Binnen 9 weken voor aankomst geboekt? Dan betaal je het hele bedrag in een keer. 

Er staat een overzicht van je betaalde en nog te betalen bedragen in Mijn Reservering. Een betaling is binnen een dag te zien in het overzicht. Komt de betaling van een buitenlandse rekening, dan duurt het wat langer. 

Ja, met het maken van een reservering bent u een betaalverplichting aangegaan. Na het boeken kies je de gewenste betaalmethode. Het volledige bedrag in een keer. Of een aanbetaling van 30% binnen 4 dagen en de rest uiterlijk 6 weken voor aankomst. Op Mijn Reservering kun je er altijd nog voor kiezen om het bedrag toch in een keer te betalen.  
 
Binnen 9 weken voor aankomst geboekt? Dan betaal je het hele bedrag in een keer. 

De aanbetaling moet binnen 4 dagen na het boeken betaald zijn. Na het boeken krijg je een bevestiging waarin staat voor welke specifieke datum je moet betalen. Je vindt deze datum ook terug in Mijn Reservering. 

We sturen je dan een betalingsherinnering. Betaal je niet binnen de gestelde termijn, dan wordt je boeking geannuleerd volgens de Algemene Voorwaarden. Hiervan krijg je een annuleringsnota. 

Nee, dat is niet mogelijk. Je boeking moet vooraf helemaal betaald zijn. 


We maken het je graag makkelijk. Daarom kun je direct na het boeken of via Mijn Resevering simpel online betalen. Je hebt dan alleen je eigen betaalgegevens nodig, de rest is al ingevuld. Je betaalt je vakantie aan Bungalow.Net Holidays. Dat is de partij die de betalingen van en naar Parc Maasresidence Thorn verwerkt. Je ziet deze naam dus staan als begunstigde. 
 
Wil je het bedrag zelf overmaken? Dat kan. Houd je reserveringsbevestiging bij de hand, want daar staat het factuurnummer op dat we van je nodig hebben. Vul dit factuurnummer in, in het veld 'omschrijving'. Je betaling maak je over naar IBAN: BE1800 1922 2749 65, ten name van Bungalow.Net Holidays. 

Na het boeken krijg je een bevestiging met daarin alle gegevens en factuurnummer om te kunnen betalen. Met deze gegevens maak je het bedrag direct via je bank over. Vul in het veld 'omschrijving', het factuurnummer in dat op je reserveringsbevestiging staat. Je betaling maak je over naar IBAN: BE1800 1922 2749 65, ten name van Bungalow.Net Holidays. Dat is de partij die de betalingen van en naar Parc Maasresidence Thorn verwerkt. Je ziet deze naam dus staan als begunstigde. Lukt het betalen nog steeds niet? Mail dan even naar de Customer Service via info@parcmaasrecidencethorn.nl. Zij helpen je graag met je betaling. 

Ja, je kunt je boeking met creditcard betalen. Wij accepteren Visa en Mastercard. 


Ja, dat kan. De rekening van je boeking krijg je van de aanbieder waar je hebt geboekt. Het kan zijn dat je ook nog een rekening van Bungalow.Net krijgt. 


Indien je te veel betaald heeft dient u contact op te nemen met de Customer Service via info@parcmaasrecidencethorn.nl, zij zullen je verder helpen de terugbetaling in gang te zetten. We storten binnen 14 werkdagen het bedrag terug. Denk eraan je reserveringsnummer in de e-mail te zetten. 

Je krijgt een betalingsherinnering als wij je betaling niet binnen de gestelde termijn hebben ontvangen. Je kunt het bedrag nog steeds overmaken. Heb je dit al gedaan, dan is alles in orde en hoef je niets te doen. 
 
Heb je nog niet betaald, doe dit dan zo snel mogelijk. Heb je een tweede betalingsherinnering gekregen, dan heb je nog 7 dagen om te betalen. Anders wordt je reservering geannuleerd volgens de Algemene Voorwaarden. 

RESERVEREN

Ja, deze is meteen definitief. Als je je boeking plaatst, ga je akkoord met de Algemene Voorwaarden. Daarmee ga je een betalingsverplichting aan. Je ontvangt binnen een uur de bevestiging van je boeking per e-mail.  
Zie je de bevestiging niet in je Inbox, controleer dan je ongewenste mail of Spam. 

Je kunt een vakantieverblijf altijd boeken, zelfs op de dag van aankomst. Het vakantieverblijf van je voorkeur moet natuurlijk wel nog beschikbaar zijn voor de gewenste periode. Daarom is het verstandig om op tijd te boeken. 

De hoogte van de bijkomende kosten verschilt per accommodatie type. Bij de getoonde prijs worden de verplichte bijkomende kosten, gelijk getoond. 
Standaard inbegrepen zijn: opgemaakte bedden en bedlinnen, handdoekenpakket per persoon en een eindschoonmaak. De reserveringskosten zijn altijd al bij de getoonde prijs inbegrepen. Voor bepaalde voorkeuren en extra’s betaal je een toeslag. Denk hierbij aan een specifiek huisnummer of extra voorziening in je verblijf, maar bijvoorbeeld ook uw huisdier en de toeslag op de schoonmaakkosten hiervoor. 
Sommige kosten berekenen we per persoon, zoals de lokale heffingen en bedlinnen. We kunnen deze kosten pas bij de prijs optellen wanneer we weten uit hoeveel personen het reisgezelschap bestaat. 

Bij een voorkeursboeking geef je een of meerdere voorkeuren aan. Bijvoorbeeld voor een specifiek huisnummer, een bepaalde ligging op het park of voor meerdere vakantieverblijven naast elkaar. Ook speciale wensen aan je vakantieverblijf vallen onder voorkeuren, zoals huisdiervrij of een 2e terras. Het bedrag van de toeslag verschijnt automatisch tijdens het boeken. Kies je meerdere betaalde voorkeuren, dan kan het zijn dat de toeslag per item berekend wordt. 
Welke voorkeuren er mogelijk zijn wordt per accommodatie type aangegeven. U kunt dit zien als je een reservering maakt. 
Op de interactieve park plattegrond kan je zien welke mogelijkheden er per accommodatie zijn. 

Al onze vakantiehuizen zijn 100% rookvrij. Voor een huisdiervrij vakantiehuis kun je een betaalde voorkeur aangeven tijdens het boeken. 



Ja, je kunt tot een dag voor aankomst extra’s toevoegen aan je boeking in Mijn Reservering. Daar vind je een overzicht van alle bij te boeken extra’s. Ook tijdens je verblijf kun je bij de receptie nog extra’s bijboeken. Maar door dit vooraf te doen, weet je zeker dat ze beschikbaar zijn. 


Als je geen huisdieren kunt toevoegen tijdens het boeken kan dit 2 redenen hebben. Of je gekozen vakantieverblijf is niet geschikt voor huisdieren óf er zijn van dit type geen vakantieverblijven meer beschikbaar waar huisdieren zijn toegestaan. 



Ja, dat is mogelijk. Als u online boekt, maak dan twee of meerdere losse boekingen en verwijs in het opmerkingenveld naar de andere boeking(en). Om de verblijven bij elkaar te plaatsen worden er wel voorkeurskosten in rekening gebracht. Als u vragen heeft, neem dan graag contact op met onze Customer Service via info@parcmaasresidencethorn.nl. 

Indien de gewenste datum nog niet zichtbaar is, raden wij je aan even contact op te nemen met de Customer Service via info@parcmaasresidencethorn.nl om de mogelijkheden voor u te bekijken. 

Parc Maasresidence Thorn is geschikt voor verblijven voor een periode van maximaal 28 nachten. Het is niet mogelijk en of toegestaan langer dan 28 nachten aaneengesloten te boeken. Voor verblijven langer dan 14 nachten zullen extra kosten berekend worden zoals een extra tussentijdse schoonmaak en een verschoning van het bedlinnen. 
 
Uiteraard is het mogelijk om indien gewenst zelf extra tussentijdse schoonmaak en bedlinnen wissel bij te boeken. 

Nee, als je boekt betaal je de laagste prijs op dat moment. Bieden we een vakantieverblijf later met meer korting aan, dan geldt de lagere prijs niet voor boekingen die al zijn gemaakt. 


Je ontvangt binnen 1 uur na het boeken een bevestiging per e-mail op het e-mailadres dat je bij het boeken hebt ingevuld. Het kan zijn dat dit adres fout is of dat de bevestiging in je ongewenste e-mail is terechtgekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze Customer Service via info@parcmaasresidencethorn.nl