Wij helpen u graag

Heeft u een vraag over Parc Maasresidence Thorn? We hebben de meest gestelde vragen en antwoorden overzichtelijk gemaakt. Staat uw vraag er niet tussen? Bel ons gerust op +31 (0) 475 26 06 06 of stuur een e-mail reception@parcmaasresidencethorn.nl.  

KINDEREN OP PARC MAASRESIDENCE THORN

Ja, wij hebben Kids Special woningen die super kindvriendelijk zijn ingericht, met bijvoorbeeld in de woonkamer een heerlijke kinderhoek en een eigen kinderslaapkamer met 2 unieke bedden. Daarnaast zijn er 2 traphekjes, een kinderbedje en kinderstoel.

Ook beschikken deze woningen over tuinen die direct liggen aan een afgesloten kinderspeeltuin, waar je kind vele speeluren kan doorbrengen, terwijl je zelf zit te genieten van een kopje thee in de tuin.

Geen Kids Special geboekt? Geen zorgen. Alle vakantiewoningen zijn uitgerust met een traphekje boven aan de trap en daarnaast kunt u van tevoren een extra kinderbedje of kinderstoel reserveren. Dit is op basis van beschikbaarheid en het kinderbedje is exclusief linnen.

Onze kinderbedjes zijn voorzien van een dikker matras exclusief bedlinnen.

Voor de groepsaccommodaties (woningen voor 8 - 12 - 16 – 20 personen) is de minimumleeftijd 25 jaar voor minimaal de helft van het gezelschap. De rest van de groep moet minimaal 21 jaar oud zijn. Voor andere reserveringen is de minimumleeftijd 18 jaar. Families en gezinnen met kinderen zijn wel toegestaan. Het kan zijn dat op basis van de groepssamenstelling een extra borg in rekening gebracht wordt.


Happy Benny is op vakantie bij Parc Maasresidence Thorn en komt dit graag met jou vieren. In de Nederlandse, Belgische schoolvakanties en Nederlandse nationale feestdagen is er standaard kinderanimatie. Nieuwsgierig naar het programma? Deze wordt per week bekend gemaakt.  Bekijk onze uitgebreide digitale informatiegids “Notre Guide” voor een actueel overzicht van het recreatieprogramma. Deze link zult u voor aankomst ontvangen.

Op het park zijn er diverse voorzieningen voor de kinderen. Zo zijn er speeltuinen, bowlingbanen, een Happy Benny Kids Club en animatieprogramma’s tijdens Nederlandse, Belgische schoolvakanties en Nederlandse nationale feestdagen. Er is een binnenzwembad MRT Pool met peuterbad, whirlpool glijbaan en een dagstrand.

U kunt ook eenvoudig een 10-strippenkaart aanschaffen voor de MRT Pool. Deze kost 60 Euro voor volwassenen en 40 Euro voor kinderen. De strippenkaarten kunt u gemakkelijk bij de receptie kopen.

Daarnaast kunt u ook samen met uw kinderen gaan waterfietsen, een sloep huren of ga er een dagje op uit met de fiets. Fietsen kunnen bij de receptie gereserveerd worden ook zijn er fietszitjes aanwezig tegen meerprijs.

In de Nederlandse, Belgische schoolvakanties en Nederlandse nationale feestdagen is er standaard kinderanimatie. Nieuwsgierig naar het programma? Deze wordt per week bekend gemaakt. Bekijk onze uitgebreide digitale informatiegids “Notre Guide” voor een actueel overzicht van het recreatieprogramma. Deze link zult u voor aankomst ontvangen.

Nee, helaas bieden wij deze service niet aan. 


In de Kids Special woningen zijn er: 

  • 2 traphekjes, 1 boven- en 1 onderaan te trap 
  • 1 speciale kinderslaapkamer met 2 eenpersoonsbedden in een unieke stijl
  • Een kinderspeelhoek in de woonkamer 
  • 1 kinderstoel en 1 babybedje 
  • Omheinde tuin
  • Tuin is verbonden aan een omheinde kinderspeeltuin 
Bijboeken 
Heeft u geen Kids Special geboekt of reizen er meer kleine kinderen mee? In iedere woning passen maximaal 2 babybedjes. Een extra kinderstoel of box kan altijd gereserveerd worden. Vanwege een beperkte beschikbaarheid, raden wij u aan om dit gelijk bij het maken van de reservering door te geven en/of na reserveren gelijk contact op te nemen met de Customer Service. 

 

OP VAKANTIE MET UW HUISDIER

Ja, in de meeste gevallen wel. Niet in alle accommodatie types zijn huisdieren toegestaan. Voor de accommodaties waarin huisdieren zijn toegestaan, is dit aangegeven bij de informatie over de accommodatie. Indien dit niet is aangegeven dan is het helaas niet mogelijk om dit alsnog bij te boeken.

Per type zijn er een beperkt aantal accommodaties waar huisdieren in zijn toegestaan. Het is daarom erg belangrijk dit gelijk bij het maken van een reservering dit aan te geven.

Wilt u na het boeken nog een huisdier toevoegen aan het reisgezelschap? Laat het dan even weten aan de Customer Service. Zij kijken samen met u naar de mogelijkheden.

In de villa's mag u maximaal 2 honden meenemen per reservering. Voor de appartementen, studio’s en hotelkamers geldt een maximum van 1 hond per reservering. 

Het is niet toegestaan om meer honden meenemen. 
Andere huisdieren gekooid en niet gekooid zijn niet toegestaan. 

Voor honden betaal je een toeslag per hond per nacht. Andere huisdieren gekooid en niet gekooid zijn niet toegestaan.

Er geldt een verplichte toeslag op de eindschoonmaakkosten welke automatisch in uw reservering zal worden toegevoegd.

De prijs van de toeslag op de eindschoonmaak verschilt per accommodatietype. Je vindt deze prijzen tijdens het boeken in je prijsoverzicht. In de vakantiewoningen mag je maximaal 2 honden meenemen per reservering. Voor de appartementen, studio’s en hotelkamers geldt een maximum van 1 hond per reservering.

IN UW ACCOMMODATIE

Hieronder leest u wat de norm is als het gaat om het netjes achterlaten van uw vakantiewoning. Dit is niet hetzelfde als de eindschoonmaak. Tijdens de eindschoonmaakt wordt namelijk de gehele accommodatie schoongemaakt.

Doe voordat u uw accommodatie verlaat altijd het volgende:

  • Zet de meubels terug in hun oorspronkelijke positie.
  • Haal de vaatwasser leeg en plaats de inhoud schoon en droog in de kast.
  • Leeg de vuilnisbakken en breng het afval naar het recyclingcentrum van het park. Er zijn aparte bakken voor papier, glas en restafval. Bij de villa's kunt u het afval voor 10.00 uur buiten zetten. Deze wordt dagelijks opgehaald door onze ophaaldienst.
  • Leeg de asbak dei buiten staat wanneer deze wordt gebruikt.
  • Als u een barbecue heeft, leeg en veeg hem dan schoon.

Om al onze gastendezelfde service te bieden wordt er bij iedere reservering standaardeindschoonmaakkosten toegevoegd. De kosten van de eindschoonmaak verschillen pertype vakantieverblijf. De eindschoonmaak inclusief en de zijn kosten van deeindschoonmaak alvast bij de prijs opgeteld.

Huisdieren

Als u een huisdier meeneemt, wordt er een toeslagtoegevoegd op de eindschoonmaakkosten. Wij boeken deze dan automatisch voor u bij. Dit ziet u ook terug op uw bevestiging.

Bedlinnen en opgemaakte bedden zijn standaard inbegrepen in uw reservering. Voor een babybed is bedlinnen niet inbegrepen en kan dit ook niet apart worden bijgeboekt. U dient dit zelf mee te nemen.

Per persoon is er 1 set handdoeken set (1 kleine en 1 grote handdoek) inbegrepen in uw reservering. In de keuken ligt er 1 keukendoeken set klaar.

Bijboeken

Extra handdoeken nodig? Tot een dag voor aankomst zijn handdoeken sets en keukendoeken sets bij te boeken via Mijn Reservering. Bent u reeds ter plaatse, dan kunt u dit via de receptie regelen.

Alle accommodaties hebben eenpersoons boxspring bedden van 90 x 200 cm. Per slaapkamer kan de indeling verschillen waardoor er of een 2 eenpersoonsbedden opstelling is of een tweepersoons opstelling. Hoe deze verdeling is in een accommodatie, wordt aangeduid met het aantal eenpersoons- en tweepersoonsbedden in de accommodatie tekst.

In alle accommodaties zijn eenpersoonsdekbedden en kussens aanwezig.

U kunt bijgeboekte extra’s tot 1 dag voor aankomst wijzigen en annuleren via de Customer Service, bereikbaar via reception@parcmaasresidencethorn.nl. Als u de volledige vakantie al hebt betaald, storten we het eventueleprijsverschil terug, binnen 14 werkdagen. Het annuleren van verzekeringen en verplichte extra’s zoals verplicht bedlinnen of een verplichte schoonmaak, is niet mogelijk.

In alle villa's, appartementen en studio’s is er een wasdroogcombinatie aanwezig. Alleen in de hotelkamers is er geen was of droog mogelijkheid. Op het park is er geen aparte wasserrette. 
Daarnaast is er in iedere villa, appartement en studio ook een droogrek aanwezig. 

AANKOMEN EN VERBLIJVEN

Ja, indien u uw verblijf wenst te verlengen, dan dient u contact op te nemen met de receptie. Zij kunnen met u bepreken wat de mogelijkheden hiervoor zijn.  


U kunt altijd later aankomen dan de aankomstdatum die u heeft geboekt. Eerder vertrekken kan natuurlijk ook. De prijs blijft in beide gevallen hetzelfde. 

Eerder aankomen dan geboekt? Neem contact op met onze Customer Service over de mogelijkheden. 

Ja, u mag op de dag van aankomst en op de dag van vertrek de hele dag gebruikmaken van de faciliteiten op het park. Het maakt hierbij niet uit of u bent ingecheckt, u bent de hele dag welkom. 

Van de MRT Pool kunt u gebruikmaken op dag van aankomst vanaf 12.00 uur en op dag van vertrek ook tot 12.00 uur.

U kunt ook eenvoudig een 10-strippenkaart aanschaffen. Deze kost 60 Euro voor volwassenen en 40 Euro voor kinderen. De strippenkaarten kunt u gemakkelijk bij de receptie kopen.

Ja, als de hoofdboeker later aankomt dan de rest van het gezelschap, mag ook iemand anders inchecken. Geef dit vooraf wel even aan bij de receptie. Contactgegevens van een park vindt u in de reisinformatie. 

De accommodatie is vanaf 15.00 uur beschikbaar. 


Faciliteiten 

Natuurlijk mag u op dag van aankomst en op de dag van vertrek de hele dag gebruikmaken van de faciliteiten op het park. Het maakt hierbij niet uit of u bent ingecheckt, u bent de hele dag welkom. 

Van het MRT Pool kunt u gebruikmaken op dag van aankomst vanaf 12.00 uur en op dag van vertrek tot 12.00 uur. 


Vertrekken is tot 10.00 uur. 


Op de pagina van uw accommodatie staat wat er in uw verblijf aanwezig is, bijvoorbeeld een koffiezetapparaat of een oven. Er is standaard een complete inrichting aanwezig voor het aantal personen waarvoor het verblijf geschikt is. 

Onze tv’s hebben een standaard zenderpakket.



Bekijk onze uitgebreide digitale informatiegids “Notre Guide” voor alle belangrijke telefoonnummers. U zult een link naar deze gids voor aankomst ontvangen.



Bekijk onze uitgebreide digitale informatiegids “Notre Guide” voor alle handleidingen. U zult een link naar deze gids voor aankomst ontvangen.



Ja, in iedere accommodatie en in het centrumgebouw kan u gratis gebruik maken van onze wifi. 


Ja, bij iedere accommodatie zijn 1 of meerdere parkeerplekken:

  • Hotelkamer: 1
  • 2p. Appartement: 1
  • 4p. Appartement: 2
  • 4p. Maisonette: 1
  • 6p. Appartement: 2
  • 2p Penthouse: 1
  • 4p Penthouse: 2
  • 4p. Woning: 2
  • 6p. Woning: 2
  • 8p. Woning: 2
  • 12p. Woning: 3
  • 16p. Woning: 4
  • 20p. Woning: 5

Krijgt u bezoek of komen er meer auto’s dan parkeerplekken? Dan kan er gratis worden geparkeerd op de algemene parkeerplaats van het park.

Om de veiligheid en het comfort van gasten te verzekeren mag in ieder vakantieverblijf een maximumaantal personen overnachten. Dit aantal vindt u op de pagina van uw vakantieverblijf, bovenaan bij de foto. 


Blijven er meer mensen slapen? Geef dit even door aan de receptie en betaal direct voor hun verblijf. Voor gasten hoeft u alleen de standaard lokale heffingen te betalen. Er mogen niet meer personen overnachten dan het aantal waarvoor uw vakantieverblijf geschikt is.

Ja, dit is geen probleem! Bezoek dient vooraf wel aangemeld te worden bij de receptie. 

Blijven slapen mag ook. Op voorwaarde dat er niet meer personen overnachten dan het aantal waarvoor uw vakantieverblijf geschikt is. Voor gasten hoeft u naast de lokale heffingen, niets extra’s te betalen. 

Op het terras van de Premium Outdoor villa staat een prachtig barbecuemeubel. Hier kunt u tijdens uw verblijf gratis gebruik van maken (kolen en vlees moet u wel zelf meenemen). 

Bij alle andere villa's mag ook gebarbecued worden, deze kan zelf meegebracht worden mits het een elektrische of gasbarbecue is. Indien u een barbecue op houtskool gebruikt dient u voor de veiligheid een emmer water klaar te zetten. Barbecueën mag niet op het balkon van een hotelkamer of appartement. 

FACILITEITEN OP PARC MAASRESIDENCE THORN

In het centrumgebouw is veel te vinden en te doen.

De kinderen kunnen zich heerlijk vermaken in de Happy Benny Kids Club. Boodschapen vergeten? Er zijn heerlijke lokale streekproducten te vinden in de MRT Shop & Bakery. Ga voor de snelle trek  schuif lekker aan op het terras bij restaurant Humphrey’s Thorn. Lekker actief bezig zijn? Kom gezellig bowlen op een van onze vier bowlingbanen. Liever actief in de frisse buitenlucht? Bij de receptie kunt u fietsen, waterfietsen en sloepen huren, of een fiets- of wandelkaart kopen.

Toch nog wat vergeten in te pakken of geen zin/tijd om even naar de supermarkt te rijden? In onze MRT Shop & Bakery vindt u heerlijke streek en regionale producten, maar ook koffie, vers brood en ingrediënten voor een heerlijke maaltijd. 

De winkel is dagelijks geopend. De openingstijden staan aangeven bij de MRT Shop & Bakery zelf.


Natuurlijk, u bent van harte welkom. Sommige faciliteiten zoals de Happy Benny Kids Club, zijn alleen toegankelijk voor gasten die op het park overnachten. 

Maar u kunt wel gebruik maken van alle verhuurmogelijkheden voor fietsen, sloepen, waterfietsen, e.d. Bezoek en/of neem contact op met onze receptie voor meer informatie, of klik op onderstaande link om direct een activiteit te boeken.

https://www.parcmaasresidencethorn.nl/nl/activities/rentals/

Wilt u lekker een hapje komen eten, schuif dan lekker aan in ons restaurant Humphrey’s Thorn. 

Geniet van het uitzicht op 1 van de terrassen voor een heerlijk verfrissend drankje. 

Bij de receptie kunt u een fiets huren. Het huren van een fiets is mogelijk tijdens de openingstijden van de receptie. Fietsen kunnen per dag gehuurd worden. U kunt de fietsen reserveren door contact op te nemen met de receptie, doot te bellen of via Notre Guide.

  • Fiets met 7 versnellingen: € 12,50 per dag
  • E-bike: € 26,00 per dag
  • ATB: € 23,00 per dag
  • E-bakfiets: €44,00 per dag
  • Tandem: € 22,50 per dag
  • Ouder kind: tandem € 22,50 per dag
  • Kinderzitje: € 3,00 per dag
  • Kinderfietsen: € 8,50 per dag
  • Hondenkar: €8,50 per dag

Reserveren voor het restaurant kan bij het restaurant zelf.

Reserveren kan ook online via: www.humphreys.nl/reserveren


Bij de receptie en in de MRT Shop & Bakery kan er betaald worden per pin, Visa of Mastercard. Contante betalingen zijn niet mogelijk. Bij Humphrey's Thorn kan wel contant betaald worden.

U kunt een sloep, waterfiets of havenbox huren door contact op te nemen met de receptie via het telefoonnummer +31 (0) 475 26 06 06. 

Klik hier om te reserveren: www.parcmaasresidencethorn.nl/nl/activities/rentals/

Bij de receptie kunt u de bowlingbaan reserveren. U kunt echter ook telefonisch contact met ons opnemen of reserveren via deze link: www.parcmaasresidencethorn.nl/nl/activities/rentals/

Er zijn maximaal 6 personen per bowlingbaan toegestaan. De bowlingbaan is van 9.00 tot 22.00 uur geopend. Het tarief per bowlingbaan is € 27,50 per uur.

BETALEN

Via onze website betaalt u veilig en makkelijk met Visa, Mastercard, Bancontact en iDEAL. Kies direct na het boeken hoe u wilt betalen. Er zijn 2 mogelijkheden. Het volledige bedrag in een keer. Een aanbetaling van 30% binnen 4 dagen en de rest uiterlijk 6 weken voor aankomst. 

Binnen 9 weken voor aankomst geboekt? Dan betaalt u het hele bedrag in een keer. 

Er staat een overzicht van uw betaalde en nog te betalen bedragen in Mijn Reservering. Een betaling is binnen een dag te zien in het overzicht. Komt de betaling van een buitenlandse rekening, dan duurt het wat langer. 

Ja, met het maken van een reservering bent u een betaalverplichting aangegaan. Na het boeken kiest u de gewenste betaalmethode. Het volledige bedrag in een keer. Of een aanbetaling van 30% binnen 4 dagen en de rest uiterlijk 6 weken voor aankomst. Op Mijn Reservering kunt u er altijd nog voor kiezen om het bedrag toch in een keer te betalen.

Binnen 9 weken voor aankomst geboekt? Dan betaalt u het hele bedrag in een keer.

De aanbetaling moet binnen 4 dagen na het boeken betaald zijn. Na het boeken krijgt u een bevestiging waarin staat voor welke specifieke datum u moet betalen. U vindt deze datum ook terug in Mijn Reservering. 


We sturen u dan een betalingsherinnering. Betaalt u niet binnen de gestelde termijn, dan wordt uw boeking geannuleerd volgens de Algemene Voorwaarden. Hiervan krijgt u een annuleringsnota.


Nee, dat is niet mogelijk. Uw boeking moet vooraf helemaal betaald zijn.



We maken het u graag makkelijk. Daarom kunt u direct na het boeken of via Mijn Reservering simpel online betalen. U hebt dan alleen uw eigen betaalgegevens nodig, de rest is al ingevuld. U betaalt uw vakantie aan Bungalow.Net Holidays. Dat is de partij die de betalingen van en naar Parc Maasresidence Thorn verwerkt. U ziet deze naam dus staan als begunstigde. 
 
Wilt u het bedrag zelf overmaken? Dat kan. Houd uw reserveringsbevestiging bij de hand, want daar staat het factuurnummer op dat we van u nodig hebben. Vul dit factuurnummer in, in het veld 'omschrijving'. Uw betaling maakt u over naar IBAN: BE1800 1922 2749 65, ten name van Bungalow.Net Holidays. 

Na het boeken krijgt u een bevestiging met daarin alle gegevens en factuurnummer om te kunnen betalen. Met deze gegevens maakt u het bedrag direct via uw bank over. Vul in het veld 'omschrijving', het factuurnummer in dat op uw reserveringsbevestiging staat. Uw betaling maakt u over naar IBAN: BE1800 1922 2749 65, ten name van Bungalow.Net Holidays. Dat is de partij die de betalingen van en naar Parc Maasresidence Thorn verwerkt. U ziet deze naam dus staan als begunstigde. Lukt het betalen nog steeds niet? Mail dan even naar de Customer Service via info@parcmaasrecidencethorn.nl. Zij helpen u graag met uw betaling. 

Ja, u kunt uw boeking met creditcard betalen. Wij accepteren Visa en Mastercard. 


Ja, dat kan. De rekening van uw boeking krijgt u van de aanbieder waar u heeft geboekt. Het kan zijn dat u ook nog een rekening van Bungalow.Net krijgt.


Indien u te veel betaald heeft dient u contact op te nemen met de Customer Service via info@parcmaasrecidencethorn.nl, zij zullen u verder helpen de terugbetaling in gang te zetten. We storten binnen 14 werkdagen het bedrag terug. Denk eraan uw reserveringsnummer in de e-mail te zetten. 

U krijgt een betalingsherinnering als wij uw betaling niet binnen de gestelde termijn hebben ontvangen. U kunt het bedrag nog steeds overmaken. Heeft u dit al gedaan, dan is alles in orde en hoeft u niets te doen.

Heeft u nog niet betaald, doe dit dan zo snel mogelijk. Heeft u een tweede betalingsherinnering gekregen, dan heeft u nog 7 dagen om te betalen. Anders wordt uw reservering geannuleerd volgens de Algemene Voorwaarden.

Op de algemene parkeerplaats zijn 4 EV-laadpalen te vinden. Elke paal beschikt over 2 sockets waarover 32kW verdeeld is. De laadpalen kunnen via de Mobility Plus app gebruikt worden en bevatten een QR-code op de paal zelf. Afhangend van uw type batterij, kan een laadpaal uw auto binnen 4 tot 8 uur volledig van 0 tot 100 procent opladen.

RESERVEREN

De extra kosten verschillen per accommodatietype. De verplichte standaardkosten worden direct in de reservering weergegeven. Standaard zijn inbegrepen: opgemaakt bedden, een set handdoeken per persoon en een eindschoonmaak. Reserveringskosten zijn altijd inbegrepen in de weergegeven prijs. Voor sommige specifieke voorkeuren en extra's betaalt u een meerprijs. Voor bijvoorbeeld een aanvraag voor een specifiek huisnummer, extra voorzieningen of een huisdier worden extra kosten in rekening gebracht. Bij een huisdier worden er ook extra schoonmaakkosten in rekening gebracht. Bepaalde kosten, zoals lokale belastingen en beddengoed, zijn variabel, afhankelijk van het aantal personen. Deze kosten kunnen we pas bij de prijs optellen als we weten met hoeveel personen u boekt.

U kunt altijd een vakantieverblijf boeken, zelfs op de dag van aankomst. Uiteraard moet uw gekozen vakantieverblijf nog wel beschikbaar zijn voor de gewenste periode. Daarom raden wij aan om vooraf te reserveren.

Ja, deze is meteen definitief. Als u uw boeking plaatst, gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden. Daarmee gaat u een betalingsverplichting aan. U ontvangt binnen een uur de bevestiging van uw boeking per e-mail.

Ziet u de bevestiging niet in uw Inbox, controleer dan uw ongewenste mail of Spam.

Bij een voorkeursboeking geeft u een of meerdere voorkeuren aan. Bijvoorbeeld voor een specifiek huisnummer, een bepaalde ligging op het park of voor meerdere vakantieverblijven naast elkaar. Ook speciale wensen aan u vakantieverblijf vallen onder voorkeuren, zoals huisdiervrij of een 2e terras. Het bedrag van de toeslag verschijnt automatisch tijdens het boeken. Kiest u meerdere betaalde voorkeuren, dan kan het zijn dat de toeslag per item berekend wordt.

Welke voorkeuren er mogelijk zijn wordt per accommodatie type aangegeven. U kunt dit zien als u een reservering maakt.

Op de interactieve park plattegrond kunt u zien welke mogelijkheden er per accommodatie zijn.

Al onze vakantieverblijven zijn 100% rookvrij. Voor een huisdiervrij vakantieverblijf kunt u een betaalde voorkeur aangeven tijdens het boeken.



Ja, u kunt tot een dag voor aankomst extra’s toevoegen aan uw boeking in Mijn Reservering. Daar vindt u een overzicht van alle bij te boeken extra’s. Ook tijdens uw verblijf kunt u bij de receptie nog extra’s bijboeken. Maar door dit vooraf te doen, weet u zeker dat ze beschikbaar zijn.

Als u geen huisdieren kunt toevoegen tijdens het boeken kan dit 2 redenen hebben. Of uw gekozen vakantieverblijf is niet geschikt voor huisdieren óf er zijn van dit type geen vakantieverblijven meer beschikbaar waar huisdieren zijn toegestaan.



Ja, dat is mogelijk. Als u online boekt, maak dan twee of meerdere losse boekingen en verwijs in het opmerkingenveld naar de andere boeking(en). Om de verblijven bij elkaar te plaatsen worden er wel voorkeurskosten in rekening gebracht. Als u vragen heeft, neem dan graag contact op met onze Customer Service via reception@parcmaasresidencethorn.nl.

Indien de gewenste datum nog niet zichtbaar is, raden wij u aan even contact op te nemen met de Customer Service via reception@parcmaasresidencethorn.nl om de mogelijkheden voor u te bekijken.


Parc Maasresidence Thorn is geschikt voor verblijven voor een periode van maximaal 28 nachten. Het is niet mogelijk en of toegestaan langer dan 28 nachten aaneengesloten te boeken. Voor verblijven langer dan 14 nachten zullen extra kosten berekend worden zoals een extra tussentijdse schoonmaak en een verschoning van het bedlinnen.

Uiteraard is het mogelijk om indien gewenst zelf extra tussentijdse schoonmaak en bedlinnen wissel bij te boeken. 

Nee, als u boekt betaalt u de laagste prijs op dat moment. Bieden we een vakantieverblijf later met meer korting aan, dan geldt de lagere prijs niet voor boekingen die al zijn gemaakt.



U ontvangt binnen 1 uur na het boeken een bevestiging per e-mail op het e-mailadres dat u bij het boeken hebt ingevuld. Het kan zijn dat dit adres fout is of dat de bevestiging in uw ongewenste e-mail is terechtgekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze Customer Service via reception@parcmaasresidencethorn.nl.

Check in: 15:00 tot 22:00 uur.

Check out: 08:00 tot 10:00 uur.

Fase 1 en 2 voor de villa’s en appartementen zijn afgerond. De villa’s van het schiereiland en fase 3 zijn in aanbouw.

Op het park geldt een algeheel vuurwerkverbod.

Bij de receptie en de supermarkt kan niet contant betaald worden, alleen met pinpas of creditcard. In het restaurant en kan wel contant betaald worden.

Kinderanimatie is aanwezig in de weekenden, tijdens feestdagen en de Nederlandse, Duitse en Belgische schoolvakanties.

Standaard zijn alle bedden in de accommodatie opgemaakt. Er is standaard per persoon 1 set handdoeken (1 normale, 1 middelgrote en 1 grote handdoek) inbegrepen. In de keuken ligt afhankelijk van het geboekte type 1 of meerdere sets keukendoeken klaar.

Uiteraard kunt u extra bijbestellen, indien u meer denkt nodig te hebben. Dit kan vooraf of anders ter plaatse via de receptie geboekt worden.

Maximaal 2 honden zijn toegestaan, op basis van beschikbaarheid. Niet in alle accommodaties zijn huisdieren toegestaan. Huisdiervriendelijke accommodaties kunnen met voorkeur geboekt worden.

Andere huisdieren, gekooid of niet gekooid zijn niet toegestaan. Meer dan 2 honden zijn niet toegestaan. In de hotelkamers, maisonettes, penthouses, en appartementen geldt een maximum van 1 hond per accommodatie.

Aaneengesloten is een recreatief verblijf van maximaal 28 nachten mogelijk, met een verplichte wekelijkse tussenschoonmaak, welke naberekend zal worden na het maken van de boeking.

Het park behoudt zich het recht voor om een (extra) waarborgsom in rekening te brengen tot € 250,00 per persoon. Alle schade aan de woning of ontstaan door overlast mag worden verrekend met de borg. Bij weigering van betaling van deze borg vervallen uw rechten op verblijf zonder restitutie op uw reeds betaalde gelden.

Voor de groepsaccommodaties (woningen voor 8 - 12 - 16 – 20 personen) is de minimumleeftijd van de hoofdboeker 25 jaar. De rest van de groep moet minimaal 21 jaar oud zijn.

Voor andere reserveringen is de minimumleeftijd 21 jaar. Families en gezinnen met kinderen zijn wel toegestaan. Het kan zijn dat op basis van de groepssamenstelling een extra borg in rekening gebracht wordt

Zakelijke reserveringen zijn toegestaan voor een maximum periode van 14 nachten aaneengesloten, met een verplichte wekelijkse tussenschoonmaak, welke naberekend zal worden na het maken van de boeking. Voorwaarde is dat er maximaal 1 persoon per slaapkamer verblijft.

Het parkreglement van Parc Maasresidence Thorn is van toepassing op iedere reservering.

Onze babybedjes beschikken over een dikker matras exclusief bedlinnen.

Houd er rekening mee dat jonge groepen en feesten niet zijn toegestaan.

Om de gezondheid en veiligheid van al onze gasten te waarborgen is het verboden om vuurwerk af te steken in het park. Dit geldt voor het gehele park. Sterretjes zijn toegestaan.


Raadpleeg onze annuleringsvoorwaarden door hier te klikken.